۱۳۸۹ دی ۶, دوشنبه

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت : احمدی‌نژاد خواستار رسیدگی به پرونده رحیمی نیست

دفتر امور رسانه‌های دولت در جوابیه‌ای اخبار منتشره درباره «تاکید» و «استقبال» محمود احمدی‌نژاد از رسیدگی به پرونده محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس‌جمهور را تکذیب کرد.
در این جوابیه که امروز ششم دی ماه در پایگاه اطلاع‌رسانی منتشر شده، آمده است: در پی درج خبری در یکی از پایگاه‌های خبری (رجانیوز) با عنوان جعلی «تأکید احمدی‌نژاد بر رسیدگی به پرونده معاون اول رییس‌جمهور» به اطلاع می‌رساند این موضوع فاقد صحت و برخاسته از ذهن نویسندگان مطلب مذکور است و لذا طرح چنین مسأله‌ای از سوی رئیس‌جمهور به‌طور کامل تکذیب می‌شود.
پیش از این سایت خبری رجانیوز، نزدیک به دولت در مطلبی با عنوان «تأکید احمدی‌نژاد بر رسیدگی به پرونده رحیمی و پرهیز از چماق کردن آن بر سر دولت» به «استقبال» رئیس‌جمهوری از رسیدگی پرونده معاون اول خود اشاره کرده بود.
در جوابیه منتشر شده از سوی دولت، اشاره‌ای به این مساله نشده؛ در این جوابیه آمده که رئیس‌جمهور در نشست خبری‌اش در هفتم تیرماه گذشته درباره پرونده آقای رحیمی گفته بود: قوه قضاییه باید به شکایت معاون اول رییس‌جمهور درباره افترائات چند نفر به سرعت رسیدگی کند، زیرا معاون اول رییس جمهور از عده‌ای که او را متهم کرده‌اند شکایت کرده و خیلی خوب است که به این شکایت فورا رسیدگی شود تا آحاد جامعه احساس امنیت کنند.
محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس‌جمهور، از متهمان یک پرونده فساد مالی‌ست. این پرونده به پرونده خیابان فاطمی موسوم شده است و جمعی از نمایندگان اصولگرای منتقد دولت در مجلس از جمله الیاس نادران و احمد توکلی پیگیر رسیدگی به آن در قوه قضائیه هستند. آقای رحیمی این اتهامات را «سیاسی» خوانده است.
محتوای گزارش فوق از منبع اصلی نقل شده است و «مردمک» مسئولیتی در قبال صحت و درستی محتوای این گزارش ندارد. مطالب و نظرات منعکس شده در این خبر بیان‌کننده نظرات و مواضع «مردمک» نیست. این گزارش لزوما از اصول پنجگانه مردمک پیروی نمی‌کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر